Известие

Collapse
No announcement yet.

Идентична ли е инсталацията на АР147 и 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Идентична ли е инсталацията на АР147 и 156?

    Здравейте, Отваря ми се възможност за смяна на двигател на моята 147, която е 1.6 ТС 16в 120к.с 2001г. Двигателя който евентуално ще слагам е от 156 1.8 или 2.0 ТС. Въпроса ми е, инсталацията еднаква ли е при двата модела автомобили или ще трябва да сменям с двигателя и инсталацията. Моля да пишат само хора, който са 100% сигурни в това което казват, че няма да се дават малко пари.
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 21:16.

  • #2
    Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
    Здравейте, Отваря ми се възможност за смяна на двигател на моята 147, която е 1.6 ТС 16в 120к.с 2001г. Двигателя който евентуално ще слагам е от 156 1.8 или 2.0 ТС. Въпроса ми е, инсталацията еднаква ли е при двата модела автомобили или има доста разлики по нея. Моля да пишат само хора, който са 100% сигурни в това което казват, че няма да се дават малко пари.
    Твоят човек е Светльо (digitalundgrd) той е играл вече в тоя филм Точно с този вид интервенция
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      И какво общо има двигателят с инсталацията ? Сменяй само жлезата. Иначе 1-то което трябва да погледнеш е дросела на "новият" мотор дали е механичен или електронен. Блока с релетата до акумулатора е коренно различен ! ( там са окабеляванията за перките , компресора на климатика и т.н )
      Има разлика и в начина на подреждането на високоволтовите кабели от бубините, но не знам дали има разлика в управлението от ЕЦУ-то
      Може да има разлика и в броя на лабда сондите.
      Абе пак ти казвам, сменяй само "железата" другото си го остави твоето !

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        И какво общо има двигателят с инсталацията ? Сменяй само жлезата. Иначе 1-то което трябва да погледнеш е дросела на "новият" мотор дали е механичен или електронен. Блока с релетата до акумулатора е коренно различен ! ( там са окабеляванията за перките , компресора на климатика и т.н )
        Има разлика и в начина на подреждането на високоволтовите кабели от бубините, но не знам дали има разлика в управлението от ЕЦУ-то
        Може да има разлика и в броя на лабда сондите.
        Абе пак ти казвам, сменяй само "железата" другото си го остави твоето !
        Филма е голям само да кажа. Един пример 1,6 мотора няма управляние на ВИМ а. 1,8 и 2,0 са с ВИМ. Дросела принципно не го вълнува, оставя си стария дросел. Колата трябва да се мапне задължително ако се сменят само железата и т.н. Но няма невъзможни неща, затова му казах на колегата да пише на Светльо и най-добре ще му се обясни за кво иде реч. Сигурен съм че Светлин ако знаеше какво го чака бая щеше да се позамисли за тоя вид интервенция
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Ясно, благодаря. Аз говорих с него, но отгоре отгоре. Явно ще трябва доста повече неща да го питам

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
            Ясно, благодаря. Аз говорих с него, но отгоре отгоре. Явно ще трябва доста повече неща да го питам
            По принцип преди да се започнат разговори от сорта, първия въпрос който трябва да се зададе на изпълнителя е - "Ако трябва да го правиш сега отново, би ли го направил пак".......и спрямо отговора да продължиш или да спреш да питаш.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Бих го направил пак, но определено не с 2.0тс По-скоро 2.0 16в турбо - поне да си струва нервите, които похабих - доказателство за тях са 3-те бели косъма, които ми се появиха муахахха
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment

              Working...
              X